مشاوره مدیریت چابک و پیاده سازی آن

با توجه به جهان پیچیده امروز و عدم قطعیت حاکم بر روندهای صنعت، کسب و کار، فناوری، محیط، جامعه و … سازمان‌ها ناچار به تجدیدنظر در شیوه‌های مدیریتی خود و استفاده از روش‌های کارآمدتر، مشارکتی‌تر، با خطای کمتر و سریع‌تر مانند مدیریت چابک هستند تا بتوانند نسبت به تحولات و تغییرات پرشتاب جهان، پاسخ‌های به موقع و متناسب ارائه کنند و تاب‌آوری سازمانی خود را نسبت به تعاملات و برهم کنش‌های جهان ووکا بالا ببرند. جهان ووکا (VUCA world)، به جهانی نوسانی (volatility)، سرشار از عدم قطعیت (uncertainty)، پیچیده (complexity)، مبهم و رازآلود (ambiguity) گفته می شود.

در این راستا و برای بهره‌مندی از راهکارهای نوین و اثربخش مدیریتی در جهان، ما در مجموعه گیتی‌نو تیم‌هایی متشکل از متخصصین چابک سازی تشکیل داده ایم که این تیم ها مدیریت پروژه چابک را در سازمان ها پیاده سازی کرده و آموزش می دهند. همچنین برای مشاوره مدیریت چابک میتوانید فرم زیر را پر کرده یا با ما تماس بگیرید.

مدیریت پروژه چابک یک رویکرد افزایشی و تکرارشونده است که به جای برنامه ریزی عمیق در ابتدای پروژه، برای تغییر الزامات پروژه در طول زمان باز است و از بازخورد مداوم مشتریان یا کاربران نهایی بهره می برد. به این ترتیب که تیم های چند منظوره در طول یک دوره زمانی، روی تکرار نسخه های رو به بهبود یک محصول کار می‌کنند و این کار به صورتی سازماندهی می شود که بر اساس ارزش تجاری یا مشتریان و کاربران اولویت بندی می شود. هدف از هر تکرار، تولید یک محصول یا خدمت کارآمدتر است. روش مدیریت چابک ، همانگونه که از نامش پیداست به چابکی سازمان کمک می‌کند تا در مواجهه با تغییرات پرشتاب بتواند پاسخ های به موقع و مناسبی را ارائه دهد.

امروزه مجموعه های موفق و بزرگ جهان، از توسعه دهندگان نرم‌افزار (همچون مایکرسافت) گرفته تا تولیدکنندگان خودروهای برقی و فضاپیما (همچون تسلا و اسپیس ایکس) از روش مدیریت چابک بهره می‌برند و مشاوران چابک در این راستا به آن ها کمک می کنند.

ثبت درخواست مشاوره مدیریت چابک